Retourneren


Zichttermijn

Boozs.nl hanteert de wettelijke termijn van 14 dagen vrijblijvend op zicht van al onze artikelen. Je kunt het product ruilen of retourneren door het op te sturen naar ons vestigingsadres. Let op: zorg dat je binnen 14 dagen na  ontvangst van het product laat weten dat je het product wil retourneren. Zo kunnen we de retour procedure goed afhandelen.

Ruilen of retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@boozs.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Het pakket stuur je voldoende gefrankeerd op naar:

 

BOOZS Retouren

Govert Flinckstraat 304H

1073 CH Amsterdam

 

Terugbetalingstermijn

Boozs.nl verwerkt een terugbetalingstermijn van maximaal 14 dagen. Indien je op een ander bankrekeningnummer de tegoeden wilt ontvangen, geef dit dan door via ons e-mail adres info@boozs.nl  na aanmelding van je retournering.

Algemene Voorwaarden

Lees onze algemene bepalingen via de link: http://www.boozs.nl/algemene-vw/

 

Klachten en geschillen

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@boozs.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.