Bestellen


Contact gegevens BOOZS

Je kan onze klantenservice via e-mail bereiken op info@boozs.nl. Telefonisch zijn we tijdens kantooruren bereikbaar op het nummer +31 (0)85 - 208 35 19.

Hoe kan ik betalen?

Boozs.nl biedt twee betaalmogelijkheden. Dat zijn iDeal en via Creditcard. Dit zijn snelle betaalmethodes. De betaling komt direct bij ons binnen en zo wordt de bestelling meteen verwerkt. Bestellingen worden binnen 3 werkdagen geleverd.

Is betalen bij BOOZS.nl veilig?

BOOZS.nl maakt gebruik van een veilig en gecertificeerd betaalplatform. Uw betaling verloopt via een beveiligde https verbinding. U betaald bij ons gemakkelijk via Ideal en Visa- of Mastercard.

Kan ik ook achteraf betalen?

Wij bieden momenteel geen achteraf betalingen.

Wat is de verwachte verzendtijd?

Bestellingen op werkdagen, met uitzondering van feestdagen, worden binnen 3 dagen geleverd.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Dit is helaas niet mogelijk.

Mijn factuuradres is verkeerd ingevuld.

Controleer je adres bij het invullen van de gegevens altijd goed! Zie je in de bevestigingsmail toch dat er een verkeerd afleveradres staat, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via telefoon of e-mail. Let op! Als je eenmaal de e-mail met bevestiging van verzending hebt gekregen, is je order al op de post. 

Ik heb geen bevestigingsmail gekregen?

Helaas kunnen we niet voorkomen dat onze e-mails soms in uw spambox belanden. Check daarom altijd eerst even of de e-mail die je mist daarin zit. Zo niet, dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Bij betalingen zoals iDeal of Creditcard wordt de bevestiging direct verzonden.